Jump to content
Drummernaught

[GENERAL] Login - Cannot log in?

Recommended Posts

Drummernaught
Posted (edited)

After recovering my old account, and a fresh install of the newest version, I'm unable to login. I put in the details, it then tells me that the server is offline. 

My connection is fine and stable, my details are correct, yet I cannot login. Server status says online also. 

Edited by Drummernaught
More information.

Timur19041990

I have this issue too, after update the game few days ago. I tried to send a ticket to techsupport, but nothing working.

Mod_Gunning

HiDrummernaught and Timur19041990,

I would suggest uninstalling and reinstalling the game. In many instances, this will resolve the issue that you are describing. After uninstalling, simply reinstall the game from the official download page.
If that does not resolve your issue, you can create a support ticket by clicking the link in my signature, selecting the PTCGO option, and then selecting "Contact Us". 

Mod_RedDragon

Hello Trainers!

I am checking in with you both to see if you are still running into a connection error when trying to sign in. 

Perseo69
On 5/5/2020 at 4:24, Mod_Gunning said:

Hola *************** Timur19041990,

Sugeriría desinstalar y reinstalar el juego. En muchos casos, esto resolverá el problema que está describiendo. Después de la desinstalación, simplemente reinstala el juego desde la página de descarga oficial.
Si eso no resuelve su problema, puede crear un ticket de soporte haciendo clic en el enlace en mi firma, seleccionando la opción PTCGO y luego seleccionando "Contáctenos". 

tengo el mismo problema no habra una solucion sin tener que descargar e instalar de nuevo y perdería las cartas que tengo anexadas???

Mod_RedDragon
On 5/15/2020 at 8:07 PM, Perseo69 said:

tengo el mismo problema no habra una solucion sin tener que descargar e instalar de nuevo y perdería las cartas que tengo anexadas???

Hello @Perseo69,

For forum support in Spanish, please check out the Spanish forum here

SAKURAKAOS
Posted (edited)

BUENAS NOCHES. EL  PROBLEMA QUE TENGO ES EL MISMO. ESTUVE JUGANDO BIEN Y SOLO DEJE DE JUGAR UN DÍA (VERSIÓN:  2.71.0.4810.) OSEA ANTES DE AYER 22-05-2020. Y AHORA NO PUEDO ENTRAR ME SALE UNA VENTANA: "SERVIDOR FUERA DE SERVICIO". DESINSTALE EL JUEGO, VOLVÍ A INSTALARLO Y SIGUE IGUAL.

POR FAVOR SI PUDIERAN DAR UNA SOLUCIÓN. ESTARÍA MUY AGRADECIDA. Y SI NO LA HAY TENDRÍA QUE ELIMINAR Y OLVIDARME DE ESTE GRANDIOSO JUEGO DE POKEMON.

:(

Edited by SAKURAKAOS

Mod_RedDragon
On 5/24/2020 at 10:22 PM, SAKURAKAOS said:

BUENAS NOCHES. EL  PROBLEMA QUE TENGO ES EL MISMO. ESTUVE JUGANDO BIEN Y SOLO DEJE DE JUGAR UN DÍA (VERSIÓN:  2.71.0.4810.) OSEA ANTES DE AYER 22-05-2020. Y AHORA NO PUEDO ENTRAR ME SALE UNA VENTANA: "SERVIDOR FUERA DE SERVICIO". DESINSTALE EL JUEGO, VOLVÍ A INSTALARLO Y SIGUE IGUAL.

POR FAVOR SI PUDIERAN DAR UNA SOLUCIÓN. ESTARÍA MUY AGRADECIDA. Y SI NO LA HAY TENDRÍA QUE ELIMINAR Y OLVIDARME DE ESTE GRANDIOSO JUEGO DE POKEMON.

:(

Hello @SAKURAKAOS!

For support in Spanish, please visit the Spanish forum here

• Create New...