Jump to content

Search GiveAway Code :c

ZoruaNatsu

Recommended Posts

Hello !

I'm looking for a lot of codes that you do not use. Because it's good that I have cards, but since they are not exchangeable because I buy them in game with PokéGold ...: /

If anyone would give me, could you give me a Private Message [Edited by Mod_Elderberry - Please do not post social networking links or other personal information] : o

PS : Sorry for my traduction , i'm French :/
Edited by Mod_Elderberry
  • Downvote 1

Hello !

I'm looking for a lot of codes that you do not use. Because it's good that I have cards, but since they are not exchangeable because I buy them in game with PokéGold ...: /

If anyone would give me, could you give me a Private Message or a Discord: ZoruaNatsu # 6530 please? : o

First of all, you wanna delete that discord link. Sharing personal information like that on here is super against the rules, and if you wanna get banned, that's uh... exactly how you get banned.

Second of all... are you just.. openly asking for free codes???

Edited by LordKieta

is not à "link" , but is my nickname in Discord for add me ...

At worst, ask to ban me, because even by asking politely, I get insulted u_u

Grosse chance. ...Does that come across the same as "fat chance" in French?

Yep, it does. Although that I think that "Pas de chance" will be better used, as it means luckless/no luck.

Hello !

If anyone would give me, could you give me a Private Message [Edited by Mod_Elderberry - Please do not post social networking links or other personal information] : o

Salut! On apprécie votre ton poli, mais disons que... Il est plutôt mal vu de demander pour des trucs gratuits. J'espère que vous comprendrez, en attendant, je vous suggère de jouer à des tournois (c'est à ça que servent les tickets), et si vous arrivez à prendre une place élevée dans le classement (c'est simple, gagnez 1 match, 2 match ou tous les match (3), et vous recevez des récompenses), vous allez recevoir des packs de cartes échangeables.

Passez une belle journée!

Edited by Princess_Aurora

Ouais , mais je suis pas quelqu'un qui met de la thune pour faire des tournoi 24h/24h 7j/7j , et pour ce qui est des cartes IRL , pareil , j'ai pas que des cartes à acheté , j'utilise mon argent pour ma famille .

Je demande juste si quelqu'un à des codes à donner , et au contraire , je ne les force pas du tout , s'il ne veulent pas , qu'ils passent leurs chemin , c'est tout .

(Au passage , juste avoir des points d'avertissement veux pas dire que je suis ban :**

Salut! On apprécie votre ton poli, mais disons que... Il est plutôt mal vu de demander pour des trucs gratuits. J'espère que vous comprendrez, en attendant, je vous suggère de jouer à des tournois (c'est à ça que servent les tickets), et si vous arrivez à prendre une place élevée dans le classement (c'est simple, gagnez 1 match, 2 match ou tous les match (3), et vous recevez des récompenses), vous allez recevoir des packs de cartes échangeables.

Princess_Aurora,

Thank you for your help!  :cool:

Hello !

If anyone would give me, could you give me a Private Message [Edited by Mod_Elderberry - Please do not post social networking links or other personal information] : o

Hey there!

Please be sure to checkout the forum rules found here before making a post. Social network info/Personal information is not allowed. 

Tout est interdit ou bien monsieur ?

Bientôt , on va me dire que les Français n'ont pas le droit de créer un sujet ou d'y répondre

Soon, I'll be told that the French do not have the right to create a subject or to answer it

This is the English-speaking section of the forum. There's a French one too. Even there, panhandling Packs from other players might be difficult. It's not something we do.. Why be obstinate?

There's a link to the Forum Rules at the bottom of every page. I agree that outside links and pictures might be easier, but that's the price we pay for playing a game that includes children, with their safety and innocence in mind.

Edited by RobRatt

Bah dis moi ou elle est , car bizarrement , j'ai eu beau chercher , j'ai pas trouvé

If you look at the bottom of every page, you'll see English (or the current language). Click there to switch.

Tout est interdit ou bien monsieur ?

Bientôt , on va me dire que les Français n'ont pas le droit de créer un sujet ou d'y répondre

Tout est défendu. Cela protège les enfants d'intentions malicieuses.

Il n'a rien à voir bien que soit français

De toute façon, il n'est pas bien vu de venir à demander. Et plus en étant un compte récemment commencé.

Tu aurais plus obtenu en demandant des choses, en offrant quelque chose en échange, bien qu'il fût peu nombreux.

Je ne suis pas anglo-saxon, mais ce c'est le forum en anglais et la langue est anglais.

Tu peux écrire en français dans le forum correspondant

http://forums.pokemontcg.com/forum/3-français/

• Upvote 2

you talking them french words .. i studied french during all my school career .. and i must admit that you write fluently 

Princess_Aurora,

Thank you for your help!  :cool:

No problem!

Ouais , mais je suis pas quelqu'un qui met de la thune pour faire des tournoi 24h/24h 7j/7j , et pour ce qui est des cartes IRL , pareil , j'ai pas que des cartes à acheté , j'utilise mon argent pour ma famille .

Je demande juste si quelqu'un à des codes à donner , et au contraire , je ne les force pas du tout , s'il ne veulent pas , qu'ils passent leurs chemin , c'est tout .

(Au passage , juste avoir des points d'avertissement veux pas dire que je suis ban :**

Rebonjour! Il n'est pas vraiment nécessaire d'utiliser de l'argent pour entrer dans un tournoi: vous pouvez obtenir des tickets en jouant le mode Versus, ou simplement en bonus quotidien. Utiliser votre argent pour votre famille est génial, alors continuez de même!

À ce propos, nous n'avons aucune intention discriminatoire ni envers vous ni envers les français. C'est juste que vous êtes tombé sur les forums anglais, alors la plupart des personnes qui passent sont plutôt surpris de voir votre texte...  ;)

you talking them french words .. i studied french during all my school career .. and i must admit that you write fluently 

Thanks! I'm trilingual, so I'm actually amused when I see someone speaking another language stumble into the english forums. 

je parme francais /allemend/English/Arabi****** my native manguage which is harder even than the chineese and japanese languages it s tunisian Language xD ( near arabic Core but way more harder )

I m glad to see a variety of people talking other languages ...that really helps the community to get together and  to interact more ! 

Edited by MyPowa15

Thanks! I'm trilingual, so I'm actually amused when I see someone speaking another language stumble into the english forums.

Very cool. I'm trilingual too. I'm fluent in American, English, and Google Translate. Anything else, I usually only recognize the cuss words. Edited by RobRatt

• Create New...