Jump to content

[Card] Bug no Raticate Break

Recommended Posts

vyctormeleon

Estava em um torneio, torneio !

E na final, na final !

Estava de Typhlosion com uma Teammates na mão contra um Raticate Break/Ariados

Meu Talonflame recebeu o ataque Superiores a e morreu para o veneno da habilidade do Ariados

E quando foi o meu turno, Eu não podia usar a Teammates,

Faltava 3 prêmios para mim e 5 pra ele

E depois desse bug *******, eu não pude fazer mais nada

Estou muito bravo com isso

Achei um absurdo

Por que a carta fala que é habilitada quando um Pokémon meu é nocauteado, e meu Talonflame foi nocauteado

Por causa disso eu perdi o torneio

Muito obrigado por me estressar

Edited by vyctormeleon

I was in a tournament, tournament! And in the final in the final! I was Typhlosion with a Teammates in the hand against a Raticate Break / Ariados My Talonflame received the Superior Attack and died for the poison of the Ariados ability. And when it was my turn, I could not use Teammates, there were 3 prizes for me and 5 To him And after this bug *******, I could not do anything else I'm very angry at this I found it absurd Because the letter says that it is enabled when a Pokémon of mine is knocked out, and my Talonflame was knocked out Because I missed the tournament thank you very much for stressing me

This is not a bug.  To use Teammates, your Pokemon needs to be knocked out *during* your opponent's last turn.  The damage from poison is applied *between* turns.  Thus, if your Pokemon is knocked out by poison, you cannot use Teammates.

• Upvote 1
  • Create New...