Jump to content
Sign in to follow this  
jgdl223

The Pokemon WIFI Club (the perminant one)

Recommended Posts

jgdl223

erm anyone???

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Satic-Draco

huh who what when...........this avatar wont work for me

 

edit: give me 5 min, then go on wifi, and we can trade the egg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

liking the new shirt/jumper

 

but i think me and u will have to take our hats off soon, lol... sigh

 

also im anoyed cos i have to go back to colledge.... and another sigh

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Satic-Draco

im in high school, i juswt went to the wifi spot, store, and back, hoping to get the egg, what happened?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

dident get round to it, iv started to play the online card game more and well i played on that,

 

sorry

 

do u want 2 do it again

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
g4g

Hi who fancies croagunk banette and mr mime and mamoswine all DW and events!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

yer ok, how do u do that??

 

and do u want to trade now??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
g4g

yes J ill trade now.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

i will go in wifi now plus static idd do ur trade at the same time aswell

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

im in!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

i think we have to go back out again

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
g4g

I want a zoroark or a good legend.

 

Edit:yes,it's Ludwig the ursaring.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

ill have ursering, but i dont have a spare zoroark.

 

the egg contains ?????

 

or u can have dratini

 

or soming else

 

do u have a scizo or a scither??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
g4g

Ugh at least show me a spare legend.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
g4g

There do you have a zapdos by chance?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

hasz anyone got a skizor or duscskull or anything like that

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

 

There do you have a zapdos by chance?

 

 

no soz,

 

i have the 3 hourse though spare

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
g4g

Good I really like to have all 3of a trio.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Satic-Draco

3 horses

 

do u mean Cobalion, Terrakion, and Virizion

 

i have them all

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
g4g

Yeah I traded him my Ludwig for virizion.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Satic-Draco

im still surprized that i threw a pokeball at virizion and it worked

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
g4g

Hey J did you see harmans favorite title?

 

Lollollol

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

 

Hey J did you see harmans favorite title?

 

Lollollol

 

 

lol i just saw it, health and safty, to be honest i dont think iv even been on that yet lol..., but harman obviously recogmends it...lol

 

sorry i went off for a bit my internet conection was playing up

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Harman01

Hahaha,

 

I haven't been on it too, I was gonna change it to ocrina of time but I saw 'health and safty' and was like " What the heck" tounge_smile.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jgdl223

 

Hahaha,

 

I haven't been on it too, I was gonna change it to ocrina of time but I saw 'health and safty' and was like &********* the heck" tounge_smile.png

 

 

lol i have to admit it was a pretty cool idea

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...